Måndag 12 december 2011

Datum: 2011-12-12 Tid: 13:25:09
Vad dålig jag är på att uppdatera den där listan jag började med och LOVADE att jag skulle göra. Usch, man får ju skämmas! Jag lovar att jag ska slutföra den, men när vet jag inte ;) Igår åkte vi, tillsammans med Rita och Jozef till Ikea. Fick med en del saker därifrån och även ifrån Coop (julgransfot, julgransmatta och spira) så nu är det bara själva granen som fattas och den fixas antagligen i morgon med hjälp av svärfar. Känns som att vi är lite sena med julgran mot vad jag brukar vara. Vet att många klär den dagen innan jul, men jag vill helst ha den framme hela december typ, tycker att det är så sjukt mysigt när den står och lyser med alla julklappar under. För så tycker jag att man ska göra, lägga paketen under så att de syns. Mysfaktorn blir så mycket högre då. Vi satt även och pratade om massa djur igår, och nu verkar det på Alexander att han vill ha små husdjur här. Hade ju hoppats på att han hade velat ha en häst eller hund, men det blir något mycket (!) mindre. Och även fast jag är lite rädd för dessa små varelser så har jag nu suttit och kollat runt på internet och längtar som bara den tills Alex kommer hem så jag kan fråga om vi inte kan skaffa. Skulle vara sååå mysigt :) Men jag säger inte vad det är förens vi har bestämt något ;) Men nu ska jag fortsätta med städandet (vi ska ha "julbordsknytkalas) här till helgen, och om jag städer det värsta nu, så går det mycket fortare på fredag när jag ska göra det ordentligt! :) Måste även säga grattis på namnsdagen till min älskade Alexander, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0