Tisdag 20 december 2011

Datum: 2011-12-20 Tid: 13:20:18

20 december redan, 4 dagar kvar till julafton. Helt insane hur snabbt tiden går, var det inte häromdagen vi sjöng om studentens lyckliga dar, hade grymt kul på revyn, fick betyg i kyrkan, och var underbart vackra och stiliga på balen? Helt sjukt hur snabbt tiden går, så studenter, ta vara tiden, den kommer vara den bästa i ert liv, och den kommer tyvärr aldrig tillbaka... Min studenttid kommer jag aldrig att glömma! Hela trean var en helt fantastisk, inte bara skoltiden utan hela privatlivet också. Jag hade världens vackraste pojkvän Alexander vid min sida, jag hade min Ufo som på många sätt har hjälpt mig när allt varit jobbigt och känts som skit, jag fick uppleva tävlingsbanorna (både individuellt och i lag) med världens vackraste Magnolia. Jag har haft så extremt roligt 2011, och att toppa detta år, kommer bli svårt, men värt ett försök!

Nu ska jag hoppa in i duschen efter ett svettigt Zumbapass nere på badhuset. Ni som inte testat detta måste verkligen göra det. Man blir kanske inte lika tränad som på reklamen, men det är lika roligt och svettigt som det verkar, och det bästa av allt är att man kommer faktiskt i form och ser skillnad på sig själv rätt snabbt :) nej, duschen och sen slappa innan nästa Zumbapass ikväll ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0