Torsdag 1 december 2011

Datum: 2011-12-01 Tid: 14:30:45
Nu är det jul igen, nu är det jul igen! 
Det är så himla mysigt med alla adventsstjärnor och liknande i alla fönster. Alla fina tomtar, granar, gardiner mm, det är såååå fint! Och se alla fina skyltfönster med dekorationer och fina saker, packa in julklappar, lyssna på julmusik, känna glögglukten, äta pepparkakor, baka lussekatter och knäck (utan mandel), tända ljus och allt det där. Jag älskar´t! 

Idag har jag tagit tag i några viktiga saker. Vad hos arbetsförmedlingen i morse, och han var nöjd med det jag har gjort, så om några dagar går jag in i ungdomsgarantin, det var på tiden! Var även bort till urmakaren för att kolla upp en klocka som vi hittade hos mormor passade även på att köpa lite julklappar i en urmysig affär som finns här i stan som jag gillar jätte mycket. Jag köpte även en gardin till det sista fönstret, som blev jätte bra, ska bara fixa till den lite så blir det perfekt! det börjar bli så fint hemma hos oss nu :) 
Passade även på att ringa till folktandvården angående ett avtal som jag hade lite frågor om. Hon svarade, på alla frågor som jag hade och lite mer, men jag hatar verkligen när folk säger "lilla vän" på ett väldigt nedlåtande sätt. Hur ska jag kunna veta alla "tandläkartermer" och sånt där. Nej fy vad arg jag blev!!! :@

Nej, nu är det snart dags för mellis, ska samla lite vuxenpoäng först och fixa med gardiner och lösa lite korsord ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0