Rosa små fluffiga moln!

Datum: 2011-06-15 Tid: 00:34:32
Just där befinner jag mig just nu! Men vad det gäller avslöjar jag när allt är bestämt! :D 


Förövrigt så hade vi den allra sista spid lektionen idag. Så nu är det verkligen över allt det roliga, men avslutningen kunde inte ha varit bättre! Tyvärr var vi bara 4 av alla 7 som har spid men fasiken vad vi röjde. Gymkana stod på schemat och jag och Lisa hamnade i samma lag och fick den urgulliga Valle att leka med, medan Siri och Linn lekte med Aramina. Eller lekte och lekte, det var mening att det skulle vara blodigt allvar med våra lekar, men eftersom Siri och Linn ledde överlägset hela tiden så var det inte mycket tävling utan det erbjöds bara en jävla massa underhållning ;) 
Känns dock lite töligt att det är slut på ridning vid ridskolan nu, eller ja, en gång kvar, KM med Valle, men sen är det över... Och hur den tävlingen ska gå ska bli erthört spännande att se! Imorgon ska ja även "provträna" eller rida lite seriöst på Magda och se om man kanske ska ta en klass med henne också på tävlingen, brode ju hinna rida två hästar i samma klass, det är det ju fler som gör! :) Man får väl vifta lite extra i ögonfransarna åt de som fixar starlistor så går det kanske ihop ;) (Linn och Lisa, nu har ni pressen på er! ) 

Men det allra första jag ska göra i morgon är att sova, sova som bara den ska jag göra också! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0