Helgen!

Datum: 2011-03-14 Tid: 09:38:27
Fredag: Tog bussen till Karlstad vid 12 och handlade lite, det blev iofs bara ett par skor som fick följa med mig hem men jag är välsigt nöjd ändå eftersom jag har tittat på dom väldigt länge som dom var väldigt mycket billigare nu. Sen träffade jag Sara Öhman så vi tog en fika och ja betalade mitt schabrak som hon beställt åt mig. Vid kvart över fem tog jag bussen till Kristinehamn och Alexader som bjöd på restaurang på kvällen. Det var så himla mysigt och så himla god mat :D Resten av kvällen bestod bara av mys.

Lördag: Vaknade vid 9 ungefär och lurade med mig Alex ut på promenad för jag tyckte att det var så fint väder! Nog var det fint väder, blå himmel och enligt termometern var det 10 plus grader. Men utanför dörren blåste det storm, men vi tog oss till affären med vovven och köpte glass ;) Under dagen hände det inte allt för mycket och på kvällen blev det mat från Kina restaurangen.

Söndag: Åkte in till Karlstad på DUS årsmöte som var slut på en halvtimme. Så nu är jag inte med i styrelsen längre, vilket är ganska skönt för jag har inte riktigt tid att åka ner till Karlstad på möten på kvällarna och så, men samtidigt känns det lite tråkigt för det var så himla gulliga personer som var med... Efter mötet blev det en tur till bergvik. Och sen en mys eftermiddag :') Och på kvällen blev det hemfärd, det är så himla tråkigt ocg jobbigt att åka hem ifrån honom, usch :( 

Jag måste säga att jag har haft en väldigt mysig helg med många skratt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0