Sjukhus..

Datum: 2011-03-23 Tid: 09:46:31
I fredags när jag var på sjukhuset i torsby med foten så fick jag en utländskläkare som jag inte förstod vad han sa, som tur var så va mamma o pappa med och fattade. Idag när jag uppe på vårdcentralen här med halsen så fick jag en dansk läkare som jag inte förstod vad han sa, och att mamma inte heller förstod vad han sa gjorde inte det hela mycket enklare heller... ;) Men vi tror iaf att han sa att jag streptokocker, han sa iallafall att mina halsprover var positiva, så gissar på det. Sen hade jag även en infektion i kroppen visade mitt blodprov, så här ska ätas pencillin i några dagar. 

Så nu ligger jag hemma i soffan och äter ipren, panodil, soppa, dricker vatten och kollar tv, ska även prova äta lite chokladglass sen som mamma köpte igår till mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0