Krocket och hästar

Datum: 2011-05-02 Tid: 13:40:01
Lördagen bestod av sol och mys, spelade kubb och krocket med Alexander och Alex, skulle egentligen ha ridit också, men tiden som jag hade planerat för det försvann någonstans i krocket spelet. Kvällen spenderade vi hos Sara och Gustav där det bjöds på grillkalas. Hade trevligt fast att det vart nyktert för mig och att kvällen slutade väldigt tidigt :) 

Söndagen var det bara soffhäng som gällde hela dagen innan jag åkte ut och red ett svettigt pass på Magda för Kula, äntligen känns det som att det släpper det som vi haft lite svårt för, men mycket jobb kvar innan den 15 maj då det är finalen i DIV III i Trossnäs som gäller. Hade även hoppats på tävling den 28 på hemmaplan, men så blir tyvärr inte fallet. 

Nej, nu ska jag ta tag i skolarbetet igen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0