16 november 2011

Datum: 2011-11-16 Tid: 13:49:57
Har suttit i telefon i en evighet och försökt få tag på både hyresvärden och även folktandvården. Hyresvärden fick jag precis tag på, och har nu lagt på. Så på måndag får vi förhoppningsvis lite värme och slipper vakna varje morgon inte temperaturen är runt 17 grader inomhus..USCHA! Så nu är det bara tandis som jag ska försöka få tag på så man kan få komma dit och kolla gaddarna innan man fyller 20 och måste betala... För det vill jag inte behöva då, för det är dyrt, och det vill jag inte behöva slänga ut pengar på. Vad sägs som gratis tandvård till alla oavsett ålder? Jag säger absolut JA! 

Det har gått ett tag sedan jag skrev sist, och nu skulle jag egentligen vilja göra en liten update på vad jag har sysslat med under den tiden, men saken är den att jag vet inte riktigt vad jag har gjort... Antar att det är därför som det har gått sådan lång tid sedan förra inlägget, för det har inte hänt något speciellt.. Jag och Alexander åkte hem under förra lördagen bara för att ge pappa sin farsdag present och säga grattis till lillebror som nyss fyllde 17 år. Jag har även fått ett litet jobb, som gympaledare för knatteskutt vilket är en gympagrupp för små barn där de får prova på olika idrotter. Och igår var jag på en skola som ligger alldeles intill där jag bor och jobbade som vikarie för femmor och sexor. 

Vi var även bjudna till Rita och Jozef på middag igår, eller Alex skulle sätta på vinterdäck på sin mammas bil och på bjöds det på godmat och fika. Passade även på att ta en tur med Zorro, skönt att komma ut och röra på fläsket! Och det behövs verkligen! tyvärr...

Men nu ska jag återgå till telefonen och ringa tandis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0