Dag 5 – Min dag.

Datum: 2011-11-07 Tid: 11:01:10
Min dag idag kommer tyvärr inte att bestå av så mycket då jag har en hemsk huvudvärk och halsont. Än så länge har jag käkat frulle och satt på datorn och tvn. Ska strax fortsätta med att skicka iväg CV till företag i Kristinehamn och se om någon har ett ledigt jobb till mig. HOPPAS! Vid 12 kommer hjärtat hem och då ska vi äta lunch, ris och lax, mums!! Sen fortsätter jag med cvskickandet...
Släpper halsonten ska jag försökta gå ut och springa eller iaf gå en stund, men det återstår att se :)

Dag 6 – Något jag brukar göra på måndagar.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob.
Dag 9 – Min favoritstad.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina passioner.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Dag 14 – Min favoritplats.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – En stark och svag sida jag har.
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 – Ett annat ögonblick..
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritfärg.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Min värsta mardröm .
Dag 30 – En bild på ditt dröm hus, samt berätta om hur du skulle vilja att din framtid såg ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0