Dag 7 – Min bästa vän.

Datum: 2011-11-16 Tid: 13:25:46
Alexander, min underbara och vackra pojkvän som jag älskar av hela mitt hjärta och lite till! <3


Sara, som jag aldrig skulle ha klarat mig utan! <3


Helén, en klippa i stormen! <3


Anna, Så fantastisk, finns inte ord! <3


Jag älskar er, så otroligt mycket, och ni är helt ovärdeliga för mig. Tack, för allt! <3


Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob.
Dag 9 – Min favoritstad.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina passioner.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Dag 14 – Min favoritplats.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – En stark och svag sida jag har.
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 – Ett annat ögonblick..
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritfärg.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Min värsta mardröm .
Dag 30 – En bild på ditt dröm hus, samt berätta om hur du skulle vilja att din framtid såg ut.

Annis!

<3<3<3<3<3

Datum: 2011-11-25 Tid: 14:56:56
Blogg: http://annapenttinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0