Fredag 18 november 2011

Datum: 2011-11-18 Tid: 11:14:17
Hade en urmysig dag igår! 

Alex åkte iväg till Grebbestad tillsammans med sin pappa på jobb över dagen. Jag tog på mig att gå upp till Zorro och släppa ut honom så det inte händer en olycka inomhus ;) Jag kom vid 11 och Jossan och lilla Emma kom en kort stund efter mig efter att Emma gjort sitt första besök hos tandläkaren. Vi åt lunch som Rita gjort iordning, tog en mysig promenad med barn och hund, åt fika, pratade och skrattade i massor! Vid halv 4 kom Rita hem och hade handlat med sig massa god mat som det bjöds på och sen blev det glass i stora lass! Alex och Jozef kom vid 8 och då åkte alla hem till sitt igen. 
Som sagt var det hur mysigt som helst, och jag räknar med en favorit i repris med dessa damer! :) 

Idag är det fredag, och det slår aldrig fel! Ikväll ska jag försöka bjuda min godning på mat, om de inte blir ändrade planer, och bara mysa! Imorgon står antagligen Ikea på schemat eftersom jag ska jobba på söndag. men vi får se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0