6 oktober 2011

Datum: 2011-10-06 Tid: 17:11:32
Shit vad dagarna går fort, helt sjukt ju! Redan oktober, vilket betyder att jag och Alex har bott i lägenheten i 2 månader. shit, vart tog den tiden vägen liksom? Det betyder också att det är typ 2 månader sen jag träffade Pepzi, Rozzy, Magda, ufo och Findus på riktigt. Usch vad jag saknar dem. Helt sjukt egentligen hur man kan sakna ett djur så man tror man ska gå sönder. Insane! 

Mamma ringde igår och hade dåliga nyheter på hemmafronten. Att det ska hända saker när man inte är hemma, det är väl typiskt iallafall? Och just därför så åker jag och Alexander till Karlskoga senare ikväll fär att titta på Lillebror när han spelar hockey. Ska höra med mannen om han vill uppöver under helgen..

Men nu ska jag återgå till matlagningen igen, mummmmmmma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0