Fredag 28 oktober 2011

Datum: 2011-10-28 Tid: 14:33:34
Igår kom svärmor och svärfar hit på middag, lagade köttfärsbiffar i tomatsås. Alla andra verkade gillade det, men jag är inte så mycket för tomatsås, tyvärr.. Men Alex hade fixat vitlöksbröd till så det gick att ner ändå, och så lyxade vi till det med chokladpudding till efterrätt, MUMS! ;)
Fick jobba igår också, 07.30-14. Det borde vara en mänsklig rättighet att få jobba såna tider, helt fantastiskt underbart!

Idag har jag inte gjort värst mycket. Lagat mat och diskat typ... Eller ja, lite vettiga/roliga saker har jag också pysslat med :) Jag och Ingela Axelsson håller på med en grej till ridskolans hemsida, så om det är någon från stallet som läser detta så kan du vara snäll och kolla din dator om du har några bilder på gamla hästar som varit där och sedan skicka dem till mig, skulle vara guldvärt! Så det sitter jag och fixar nu, rätt kul faktikst! :) 

Ska försöka packa lite sen också för i morgon åker jag upp till mamma o pappa. Men jag har så mycket saker inpanerat så jag hinner knappt träffa dem :( Tänkte åka i morgon för att få en natt extra med Alexander, så när jag kommer dit så ska jag ut till Magda och rida tänkte jag, iväg till ridskolan, åka till Elina och klippa/färga mig och sedan tillbaka till stallet. På söndag blir det upp tidigt, rida Ice och sedan åka till Hammarö för att titta på lillebror när han spelar match. SEN kommer jag hem till Khamn igen! 

Nästa vecka kommer också att bestå av massa (!!!) roliga saker. Först står Stockholm på schemat för att se Rihanna, och sen kommer Emelie och Jesper hit under helgen, HUR BRA?!?!?!? :D

Sara

Jag har ett litet förslag angående ridskolans hästar på hemsidan, bilderna är ganska gamla och vissa har inte ens ngn bild, jag som går media skulle kunna låna en kamera från skolan och fixa bilder om någon la in dem ;)

Datum: 2011-10-29 Tid: 19:27:00
Blogg: http://sssaraohman.devote.se
annie

Har inte lagt ut dem än men kan säga till när ja gjort det! :)

Datum: 2011-10-30 Tid: 14:56:22
Blogg: http://anniejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0