Tisdag 18 oktober 2011

Datum: 2011-10-18 Tid: 21:13:16
Idag var jag äntligen uppe på hästryggen igen! Där mår jag som bäst, det måste jag säga! Sandra följde med ut och Körde findus. Båda skötte sig jätte fint och var lugna och fina. Ska försöka skritta Magda varje dag denna vecka har jag tänkt, och i slutet av veckan ska jag börja trava lite smått. I morgon hinner jag dock inte rida tror jag. Ska först jobba hos mamma fram till lunch, iväg till Jessica och fixa sadelkammare och "vargskydd" iform av en extra tråd i hagen, möte med US, Katta och Ingela. Hade även tänkt att åka upp till Valhal för att titta när damlaget har träning :)
Hinner kanske med en kort kort tur, men då ska det allt mycket till.
48 timmar på morgondagens dygn? JA TACK! 

Dagen idag har bestått av marddrömmar, letat katter, jobbat, vart trött, ridit, kollat på ridlektion, mat med mamsen och papsen och nu, soffhäng! Känner att dagen har varit rätt jobbig då jag har varit sjukt trött. Åkte från kristinehamn sent igår eftersom mamma var sen hem från kryssning, så jag landade i sängen efter 12 -.-

Som ni ser så har även vackra Sara Öhman fixat min header nu, TACK! Ni hittar henne på http//:www.sssaraohman.devote.se
Nästa anhalt, SÄNGEN. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0