Torsdag 13 oktober 2011

Datum: 2011-10-13 Tid: 13:49:20
Jag ska börja med den där listan, har dock inte bloggat sen jag lovade det, men i efter middag kommer förhoppningsvis första inlägget ;) 

Precis som många andra lästa jag Denises inlägg där hon skrev om hur hon och hennes liv har förändrats sedan hon började bloggen för en herrans massa år sedan. 
Jag startade min den 21 juli 2009 (var tvungen att bläddra tillbaka i bloggen för att se, inget datum jag kan utantill) och jag tycker nog att mitt liv har förändrats en himla massa det också. Det alla största förändringen är nog mig själv. Jag har nog vuxit upp och blivit mer vuxen. Fått mer självförtroende och en bättre självkänsla. Men jag har också tappat den självdiciplin som jag hade då. Men jag antar att man får offra vissa saken för att kunna förändras? Jag känner även att jag har kommit närmre alla mina drömmar i livet, men jag har dock fortfarande en låg väg kvar för att leva min dröm.
Jag har även träffat mina själsfränder. Jag hade turen att träffa alla fyra samtidigt, men fick tyvärr lämna tre bakom mig när jag förflyttade mig i livet. Men dessa individer är tre som jag alltid kommer att bära med mig i hjärtat, och våra vägar kommer korsas hur många gånger som helst innan det är dags att säga farväl på riktigt! 






The moment I met you
That moment I forgot about everything I've been through
The moment I met you, that moment I forgot about everything I've been through!Tell me how could that be, hey baby, Guess we both know I'd follow you wherever you go! I love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0