12 september 2011

Datum: 2011-09-12 Tid: 22:58:11
Jag har hittat min kamera! :D Eller pappa hittade den i båten, ner drängt av regnet, så jag hoppas att den fungerar så jag kan ladda upp bilderna från midsommar och Grekland!

Jag åkte hem till mamma o pappa i dag. Ska klippa mig på onsdag och Alexander åkte till Grebbestad på jobb så jag tyckte att jag kunde åka hem och jobba lite på mammas jobb, behöver pengar! Lite träligt bara att pappa jobbar eftermiddag (2-11) och lillebror har praktik i karlstad dit han åkte i dag så jag hann bara se honom i typ 10 min i bilen hem från Hagfors. Men då får jag min mamma för mig själv några dagar, och det är inte fy skam! Men men, de är förhoppningsvis hemma till helgen när det är kräftskiva i råda som gäller :)

Efter jobbet i dag åkte jag ut till ridskolan. Jag vara bata tvungen att få lite hästlukt i mina lungor, det var så himla länge sen! Så i morgon har jag bokat in en ridlektion :D Jag måste bara få rida! Känna att man har full kontroll över en "vild" varlese, så jävla underbart! Finns ingen som helst känsla som kan slå det, inte en enda! Skulle verkligen göra vad som helst för att få uppleva det varje dag. Men det här är en början iaf! På torsdag ska jag iväg till Lotta och rida hennes distanshästar. Ska bli så himla kul att få prova på något nytt, det måste jag säga! Är lite pirrig, men kul ska det bli! På söndag ska jag också rida, fast då är det Ice som ska hoppas. Eller det är jag som ska övervinna min hopprädsla, och det är nog bara med Ice som det går, vad det verkar... Men det ska nog gå bra det med, har ju Linn O som hjälp och hennes underbara ponny.





Har snott min lillebrors rum, tv, dator och säng under min vistelse här hemma ;) Men såna fördelar får man ha som storasyster tycker jag ;) hahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0