16 september 2011

Datum: 2011-09-16 Tid: 12:24:41
Som jag skrev sist, träningsvärken var mycket värre igår! insidan låren och ryggen, shit alltså! Men jag var uppe på hästryggen ändå. Var ut till Lotta och provred hennes hästar, så himla skönt! Hennes dotter Jessika var med och red den 4åriga arab/travhästskorsningen Jack, medan jag satt på den 10åriga travhästen Kevin. Himla mysiga och lugna hästar. Så detta ska bli spännade att se hur det utvecklar sig. Ska få följa med Lotta på dressyrträningar och sånt där, så det kommer nog bli super kul! Och väligt sugen på att rida Jack, han rörde sig så himla fint. 

Vid 17.00 i eftermiddag tar jag bussen hem till Uddeholm och myser med min kära famlij. Tyvärr så åker lillebror till Bollnäs på hockeycup och Alexander åker inte ner förens i morgon. Men mer grillat och föräldrar till mig ;) Fast orsaken till att jag åker hem är för jag ska följa med Linn O till Åmål på dessyrtävling. Hon är ju med i ponnylaget div II så det ska bli himla kul att se. Och jag hoppas att hon rider minst lika bra som jag gjorde där ;) Haha, min första rosett kom där med Magda (utanför klubben), en vit, för en åttondeplats som jag är himla stolt och glad över! :D 


Lyckliga hästen och lyckliga ryttaren efter en tredjeplats i totalen i Trossnäs ;) (jämt efter bilden togs fick hon spel på spöt som råkade kittla henne på rumpen ;) )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0