27 september 2011

Datum: 2011-09-27 Tid: 08:59:01
Börjar med att säga grattis till världens bästa mamma som fyller år idag :) Hoppas din dag blir grym! <3!

Jag har nu gjort mig iordning och sitter och äter frukost. Om typ 40 min ska jag cykla iväg till arbetsförmedlingen och träffa min jobbcoach. Hoppas han säger något i stil med: JAG HAR ETT JOBB TILL DIG!!!!!!!!!! aja, hoppas kan man ju alltid iaf ;) 
Har lite nya ångestframkallande problem nu, vad ska jag göra med mitt liv? (Färgen på håret, det problemet har jag överlåtit till Elina som iprincip får göra vad hon vill med det, blir det fult får hon fixa till det igen ;)) Funderar på skolor, städer, länder osv. Jag vill faktikst inte bara vara en "vanlig svensson", jag vill göra något annorlunda. Inget "alla ska komma ihåg mig när jag dör"-snack, sånt skiter jag i, bara jag är nöjd själv med vad jag har gjort etc.
Göteborg, Holland, Tyskland, grundskollärare, hästskötare? Många frågor och alternativ rullar runt i mitt huvud just nu. Kanske ska leta reda på ngt ställe som har en spåtant i stan som kan tala om för mig vad jag ska göra ;) Haha! 

Nej, nu har jag kladdat jordgubbssylt på hela köksbordet också, great!

Sara

kladdlinn ;) kanske ska tvätta duken då? :D

Datum: 2011-09-27 Tid: 22:22:39
Blogg: http://saraaytterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0