Uddeholm 1 september 2011

Datum: 2011-09-01 Tid: 20:23:38
Sitter nu hemma hos mamma och pappa och snorar och tycker synd om mig själv.. :(

Jag åkte hemifrån vid nio med Alexanders bil och var i uddeholm vid halv 11. Hann i princip bara in hemma och säga hej till pappa och äta en smörgåd innan jag tog bilen in till Hagfors för att hjälpa Jessica och Magnus flytta. Helt sjukt hur mycket grejer de hade i det lilla huset de bodde i!!!! Men nu är det mesta i det nya huset iaf, och jag nu "betalat" mitt köksbord ;) Det nya huset är iaf URSNYGGT, ngt i stil med ett drömhus liksom, så Jessica, jag hoppas du säger till när du tänker flytta därifrån så jag hinner köpa det ;) Jag skojar inte, så snyggt var det! 

Kvällen kommer spenderas hemma i soffan med mamma och lillebror och bara ta det lugnt då jag är hur förkyld som helst! det är tjockt i hela huvudet och hostan har börjat smyga sig på, så en myskväll i soffan med katten får det bli! Imorgon styr jag bilen tillbaka till khamn vid 1 och tar med mig min underbara Sara. På kvällen kommer min älskade älskade och saknade Alexander hem från en vecka i Danmark. Det ska bli så enormt skönt att äntligen få ha honom hemma!!!!! 

Nej nu ska jag fortsätta kolla på True talent, vilket är en program som jag hoppas att alla sitter och kolla på just nu! Så bra tycker jag att det är iaf ;)

annie

sv: Låter jätte bra det! Är nog skönt för dem att bli klara också, med tanke på den lilla i magen :D

Datum: 2011-09-02 Tid: 14:06:46
Blogg: http://anniejansson.blogg.se/
Jejja

Ja du ska ha mycke tack Linn, du vet inte va mycke vi uppskattade all hjälp :) Hoppas bara du hittar hit ibland oxå o hälsa på... Självklart ska du få första tjing, men tyvärr blir det nog inte till salu :)

Datum: 2011-09-03 Tid: 15:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0