Torsdag 12 april 2012

Datum: 2012-04-12 Tid: 07:32:10
Underbara jävla morgon!

Under helgen och början av veckan har Alexander, hans mamma och hans syrra haft magsjuka. Jag missade som tur det värsta då jag var uppe i Uddeholm men har ändå bara gått o väntat på att det skulle ta mig med. Hade ju hoppats (om man nu kan hoppas på att få magsjukan) att jag skulle få det i början av veckan så jag skulle vara frisk och kry tills tävlingen på söndag. Men sen fick jag höga förhoppningar på att slippa skiten eftersom jag brukar vara den som får det först av alla vanligtvis. MEN när jag vaknade inatt kändes magen lite konstig men inget mer än så. Sedan vid frukosten kände jag mig helt matt, det tog emot att svälja smörgåsen och jag blev helt svettig. Så jag fick slänga iväg ett sms till Malin och säga att jag inte kunde jobba idag :( Bajs på det... Som tur är så har det inte "blivit" ngt, än. men jag har bäddat ner mig i soffan och hoppas för allt i världen att illamåendet släpper. För på söndag är det tävling i förjestad med min stjärna som gäller, och jag bara ska rida! 

Vilket deprimerande inlägg! Men en rolig grej som kommer hända är att den 11 juli hoppar jag och Alexander på flyget ner till Rhodos och spenderar en vecka i solen. Hotellet heter Mythos Beach och är super fint! Orkar inte lägga upp någon bild så ni får söka på det på apollos hemsida eller kolla min facebook. 

Jag funderar även på att börja med den där träliga listan som jag började med för länge sedan. Alltså inte börja om med det utan bara fullfölja den. Har under min blogg karriär börjat med ett X antal listor och jag tror inte jag har gjort färdigt ngt. Man gjorde ju även sådana listor på bilddagboktiden och jag tror inte jag fullbordade en enda lista där heller ;) 

Så dags att leta reda på den sista listan och försöka fixa ihop den, så jag måste varna för att det KAN komma upp en del helt onödiga, ointressanta och helt enkelt tråkiga inlägg som ni kan skippa om ni vill. Men jag bara måste FÖRSÖKA göra klart en lista så jag kan ha ngt att må gott i så här mitt i illamåendet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0