Dag 8-16

Datum: 2012-04-12 Tid: 09:56:52
Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob.
En sak som jag älskar i min garderob? Jag tror tyvärr inte jag har något i min garderob som jag älskar så där värst mycket! Men det finns en sak som snart KOMMER att finnas i min garderob som jag redan nu älskar innan jag ens köpt det. Och det är sånna svarta jeans med dragkedja där bak. De är så sjukt snygga, men har inte fått flytta in hos mig, än! 

Dag 9 – Min favoritstad.
Min favorit stad har på ngt sätt blivit Göteborg tror jag. Tycker att det är en himla mysig stad om man pratar storstad. Annars tror jag att jag får rösta på saltvik (eller vad katten staden/orten/byn/samhället heter) som Alex familj brukar åka till på semester till nere på västkusten. Det är hursomhelst hur mysigt som helst och man kan inte göra ngt annat än att bara njuta! 



Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Ber om ursäkt för att det inte kommer ngn bild på min klädsel men den är inte så exotisk eller spännande så jag tycker inte att spelar så stor roll. Dagen till ära har jag dragit på min mjukis brallorna och ett svart linne. 

Dag 11 – Mina passioner.
Mina passioner här i livet är nog 'bara' djur. Djur i alla raser, storlekar, färger, dock vissa lite mer än andra. Jag skulle nog kunna skriva hur mycket som helst om detta ämne, så nu sätter jag punkt :)

Dag 12 – I min handväska.
I min handväska har jag inte direkt mycket saker. Plånboken, mobilen, headset, lipsyl, USB, och en massa skräp och papper.

Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Låtar som jag kan lyssna på om och om och om igen är typ alla med Melissa Horn, jag bara kan inte få nog av henne. Hon skriver liksom texter som fastnar och går rakt in i hjärtat. Exempel på låtar är: Jag kan inte skilja på, Lät du henne komma närmre, Ena foten utanför, vem lämnade vem. 
Så har ni inte lyssnat ngt på Melissa Horn, SÅ GÖR DET!! 


Dag 14 – Min favoritplats.
Min favoritplats är i stallet. Att bara gå och pyssla och mysa. Sitta och lyssna på när hästarna äter och andas. Det ger en så rogivande känsla som jag tycker att alla borde få uppleva. Att ta sig upp på morgonen och åka ut till stallet det första man gör, fodra morgonmaten och lyssna medans den käkas upp och sedan höra det otåliga trampet för att få komma ut. Känner att jag även här skulle kunna sida efter sida om känslan i stallet och med hästarna men även här sätter jag punkt. Vill bara tillägga att jag tycker att alla borde få spendera en tidig söndagsmorgon i stallet helt ensam med hästarna. Obeskrivligt!

Dag 15 – Mina drömmar.
Jag har så sjukt många drömmar och hoppas kunna uppleva så gott som alla. Inte för att jag vill att när jag dör så ska hela världen komma ihåg mig för ngt jag gjort. Nej, mina drömmar inkluderar endast mig själv och mina nära och kära. Så den dagen jag ligger för döden vill jag kunna se tillbaka på mitt liv och känna att jag har gjort det jag ville och att jag är stolt över det jag gjort, och jag vill att min familj så ska känna stolthet över det jag åstakommit och även känna att jag gjorde det jag ville och var nöjd med livet. Min dröm just nu är att komma på vad jag ska utbilda mig till och göra det.

Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Min drog är Alexander, jag klarat mig helt enklet inte utan honom. Det finns inget i världen som jag skulle välja framför honom. Tack vare honom är jag där jag är idag. Tack älskling! 




Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – En stark och svag sida jag har.
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 – Ett annat ögonblick..
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritfärg.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Min värsta mardröm .
Dag 30 – En bild på ditt dröm hus, samt berätta om hur du skulle vilja att din framtid såg ut.

JOLINE [Hästar - Foto - Personligt]

SVAR: Jag har inte varit och ridit något där borta, men Moa och Emma har så det är nog dem hon sett :)

Ja men visst kan du hänga på oss! Vi får försöka ordna det :)

Datum: 2012-04-17 Tid: 21:17:23
Blogg: http://jolinedanielsson.blogg.se/
Jejja

Väntar på lite kort från tävlingen jag ;)

Datum: 2012-04-19 Tid: 08:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0