Dan före dopparedan

Datum: 2012-12-23 Tid: 21:13:45

Dagen började med skinksmörgås och julmust till frukost, så underbart gott <3

Sedan sparkades dagen igång med en jäkla fart! Först lämnade jag av mamma hos familjen Ytterberg i Råda innan jag begav mig till SHV hästarna Mykkene och Lipton i Myra för deras besök. Detta tog en sjukt mycket längre tid än vad jag hade tänkt, så vid 12 var jag tillbaka i råda och Märta fixade mitt hår som blev kanon fint, tack!!

Vid tre var allt klart där och mamma och jag drog vidare på julklappsturne. Först åkte vi till mormor, sedan en sväng till morfar och Lilian. Hos Karin och Herbert fick vi choklad och skinksmörgås innan vi åkte vidare till mammas moster och hennes man. Nu har vi ÄNTLIGEN landat hemma i soffan (klockan 9) jag hann inte med en enda grej som jag tänkt i dag typ...

I morgon är det dagen med stort D. Jag längtar som bara den! Ska bli så kul art se alla miner på de presenter som man har köpt. Speciellt älsklings, men de får jag inte se i morrn tyvärr :(

Nu ska jag och mamma återgå till uppesittarkvällen och invänta pappa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0