Måndag 6 februari 2012

Datum: 2012-02-06 Tid: 15:13:35
Har haft ett givande möte med min jobbcoach idag. Jag gillar verkligen honom, inga långa möten utan det tar typ en halvtimme och sen får man gå hem igen. Och han tycker alla mina ideér är bra! Och det är det inte många som tycker ;) Sist jag var där pratade vi om olika utbildningar, och jag skulle kolla upp några, tillexempel frisör som jag nu har kommit på skulle vara roligt att hålla på med. (Tänk om man hade kommit på det liiiite tidigare) Men, och ett riktigt stor men, alla frisörutbildningar som jag har hittat kostar mellan 100 000 och 200 000 kronor. HELT SJUKT! Tänk om jag kommit på det i åttan, pluggat arslet av mig, fått bra betyg och kommit in på det, då hade jag varit färdig utbildad nu och förhoppningsvis haft ett bra och roligt jobb. Jag hade kanske tillomed varit som vackraElina och haft min alldeles egna salong! Det hade vart coolt! Men lite sent påkommet nu, så nu har jag andra planer på gång..  


Hade även ett givande samtal med min bättre hälft igår och kom fram till att man måste satsa! Jag vill ju verkligen jobba med hästar, men här omkring har jag inte hittat något jobb, har ju för katten inte ens hittat en häst ju... Så nu har jag gjort något som jag aldrig gjort förut. Jag har släppt på mina säkerhetslinor och skickat melj ut till det okända och väntar nu på svar...


Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Vad vore jag
utan dina andetag





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0