Tisdag 21 februari 2012

Datum: 2012-02-21 Tid: 14:24:27
Vaknade i morse med världens värk i nacken! Vet inte om det är för att jag har sovit i någon konstig ställning eller om det är något annat. Mina fingrar hade även de domnat bort på båda händerna, (vilket de brukar göra innan jag får migrän tillsammans med tårna och ont i nacken) Men förhoppningsvis är det bara lite normal värk lite här o lite där ;)

Kvällen igår spenderades hemma hos Morgan och Petra där jag och Petra lekte modeller ;) Haha, om sanningen ska fram så var det bara jag som gjorde det och hon agerade proffsig fotograf. Korten blev bra, men tänk om man hade haft den kroppen som man vill ha.. Har suttit o vänt på alla 350 kort och blivit alldeles deppig, så nu får det blir hårdbantning och stenhård träning till sommaren!! Men det var superroligt, även om kroppen inte är som jag vill.

Nej nu ska jag fortsätta redigera lite bilder och bli deppig innan Alex kommer hem. Hoppas på att det är fint väder då så vi kan åka lite skridskor innan gympasset :) 


Bjuder på en bild där mitt missnöje inte syns..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0