Torsdag 5 juli 2012

Datum: 2012-07-05 Tid: 09:55:13

Fitnessfighten är finally over! Eller äntligen och äntligen, men det känns otroligt skönt att juni nu är över och man kan utmana sig själv genom att behålla den kropp som man nu har fått! Vågen stannar på minus 5,6 kilo och minus 12,5 cm i midjan, (bilder och så kommer snart ;)) så jag är ruskigt nöjd med mig själv! Och stolt, sjukt stolt.

Men nu ska man bara klara av att hålla i detta. Jag har redan, på bara 5-6 dagar gått upp lite, men om en vecka ska jag var tillbaka igen! Så nu är det bara att knyta på sig skorna och ut på en runda!


Emma igen

Jag hittade tillslut! Lika sant som det verkar alltså, roligt!! Grattis eller vad man säger, ska ge det ett försök jag också!

Datum: 2013-02-20 Tid: 17:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0