Dag fem!

Datum: 2012-06-05 Tid: 16:30:40

Är nu inne på den femte dagen av fitnessfighten. Jag vet inte om det syns något på kroppen än, men det känns! Känner mig både piggare och gladare :) dock har jag ganska svårt/jobbigtmed maten. Det värsta är frukosten.. Det är så himla mycket man ska käka, och det är inte gott alls! Men jag äter, bara 25 dagar till så kan jag återgå till min egna frukost. Mellanmålen går sådär, lite bättre nu när jag köpte kvarg/yoghurt på Lidl, så oerhört mycket bättre än kesella. Fast det funkade det med, med färska jordgubbar. Keso är heller inga problem, det gillar jag, vet dock inte om man får ha ngn krydda på? Hur som helst är det bra att ha lite olika grejer att äta, så det blir lite varierat liksom. Annars tröttnar man nog snabbt!!

I förrgår hade vi kalas här hemma, men jordgubbstårta och massa kakor som jag bakat. Jag åt dock inte en enda bit utan höll mig till min kesella och jordgubbar. Bra gjort! Igår blev det även utemat, pizza. Jag tog dock en egen ihop plockad sallad som bestod av kyckling, räkor och krabba, (krabban smakade dock skit så den skippade jag) och jag avstod från det underbart goda och varma såsen samt den goda såsen. Blev både stolt och förvånad över mig själv, vilken enorm självdisciplin jag har! Följer mitt träningsprogram och kostprogrsm som jag ska och käkar inget mellan måltiderna eller ngt dom jag inte ska!

Har precis käkat upp mellanmålet bestående av kvarg/yoghurt med äpple och kanel, sjukt gott!!


Helén

Men intressant! Berätta mer om detta Linn!!?

Datum: 2012-06-05 Tid: 18:09:09
Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Datum: 2012-06-10 Tid: 17:52:39
Blogg: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0