Fitnessfighten dag 12

Datum: 2012-06-12 Tid: 16:26:24

Det känns som om livet går lite på halvfart just nu och det enda jag hinner med är träna och äta. Jag har tappat motivationen någonstans efter vägen... Men jag ger inte upp, har "bara" 18 dagar kvar av denna månad och jag ska kämpa och gå hela vägen!! I söndags, dag 10 var det dags att väga och mäta sig för att se hur långt man har kommit på jakten efter drömkroppen. Under dessa tio dagar har det försvunnit 1 cm på varje arm/ben. Men det sjukaste kommer nu, under 10 dagar, ynka ynka tio dagar har jag tappat 3,1 kg och 6 cm runt midjan!!! Hur i hela friden är det möjligt, det borde ju inte gå egentligen! Och att se så stora resultat gav mig en liten spark i baken, annars tror jag nästan att jag gett upp...

Men som sagt, 18 dagar kvar att kämpa!


Josefine

Oj, det är ju hur bra som helst! Starkt jobbat :D

Datum: 2012-06-12 Tid: 16:41:31
Blogg: http://jjosefinehallgren.blogg.se/
Jejja

Tror du får introducera mig oxå i denna kampen :)

Datum: 2012-06-12 Tid: 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0