Fitnessfighten dag 13!

Datum: 2012-06-13 Tid: 18:19:42

Igår hoppade jag träningen, ops! Men när jag kom hem från jobbet (just ja, har fått praktik på Netto och på måndag börjar sommarjobbet! Kan ha missat meddela er om det ;P) så var jag så sjukt trött. Jag har fortfarande inte fått in rutinerna i kroppen än och att jobba 8 timmar tar på krafterna! Speciellt när det blev nio timmar igår med start klockan 06.00... Jag slocknade som ett ljus och sov riktigt skönt i soffan en stund, sen fick jag aldrig tillbaka energin och kände noll motivation att träna. Detta skall jag dock gottgöra idag genom att köra ett extra hårt pass ikväll innan läggdags :)

Maten är fortfarande så där men det går.. Tänkte försöka komma i kontakt med andra fightare och kanske få några goda recept. Har köpt hem både fisk, kyckling och räkor samt massa goda grönsaker/frukter så ngt gott måste de gå att svirra ihop! Och det är inte dags för mat förens 8 så ngt gott hoppas jag kunna fixa :)

På tvrutan spelar Danmark mot Portugal, 0-0 efter tretton minuter. Är rätt ointresserad fast att jag kollar. Hade kanske vart roligare med sällskap, men herr Wojcik har dragit till Kungshamn med jobbet så inge sällskap för mig! Men specialagent Gibbs och gänget i Navy CIS får duga för stunden!


Sanna

Vad duktig du är, stumpan!

Här visar vågen bara extra kilon och magen den växer, allt är i sin ordning med andra ord. :)

Datum: 2012-06-13 Tid: 22:27:23
Blogg: http://kaggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0