Lördag 24 mars 2012

Datum: 2012-03-24 Tid: 08:52:58
Efter jobbet igår kom Alex och hämtade mig för att handla lite i Karlstad. Blev en snabbis in på hööks, gud jag älskar de affären! :D Plockade lite snabbt på mig det jag hade sett ut i förväg, ett par stövelsträckare till Jessica och ett ASSNYGGT rött täcke till min prinsessa :) hon kommer vara sååå snygg när vi ska ut och tävla i sommar. Längtar som bara den så jag kan få "visa upp henne" ;) 8ska visa kort någon dag)
Tog även en snabbvisit på bergvik också och lite mat på mc donalds. Inan Alexander skjutsade mig hem till Fanny så jag kunde åka med dem hit till Uddeholm :) Väl hemma bjöds det på tacos med urtrevligt sällskap då Fannys mamma o pappa stannde och även moster och Rolle var här, kunde inte ha haft roligare :) 

Nu sitter jag och väntar på att någon mer ska vakna, så vi kan göra oss klara för att åka till TRYSIL! :D Det ska bli så himla mysigt att komma iväg och bara vara! Minuset är att Alexander inte kunde följa med :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0