Onsdag 14 mars 2012

Datum: 2012-03-14 Tid: 07:22:51

Har precis käkat upp min yoghurttallrik och druckit en kopp te och nu står provivan på tur. Är uppe med tuppen idag för jag ska iväg till karlstad och jobba, precis som igår och även i morrn. Det är himla kul att vara på dagiset där och jag trivs som fisket i vattnet! Igår var vi ute precis hela dagen i det fina vädret, så skönt! Hoppas på liknande väder idag också!

Efter jobbet igår åkte jag ut till Yatzy. Hade kalasont i halsen så blev ingen ridning, men jag pysslade lite och så :) ska dit igen i morrn och då ska jag se till att ta ett kort så ni får se henne, hon är så söt!

Nej, nu måste jag sluta, har en kvart på mig att bli klar, och här sitter jag vid frukost bordet i morgonrocken ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0