Spöknatt

Datum: 2012-11-05 Tid: 08:03:02

Fredagskvällen spenderades uppe i Hagfors, eller rättare sagt på ridskolan där det arrangerades spöknatt. De var så mysigt att komma dit igen och bara vara, barnen sköter sig själva och man får lite tid att ha lite kvalitetstid med bästa Mic! Kunde såklart inte slita mig från hästarna när jag kom så innan jag sprang upp till barnen var jag tvungen in och snosa lite häst!

Lördagen resulterade i en mycket trött Linn! Men satte mig på bussen vid två och åkte hem till min älskade grabb. Hade en rolig kväll med Alex, Jesper och Peter innan jag slocknade i soffan vid 11 någonting, och vaknade inte förens 11 morgonen därpå! Vi träffade Jesper och Peter en stund och bakade sen en ful och inte allt för god halloweentårta som vi bjöd Rita och Jozef på innan det va dags för sängen igen!

Har ju även varit allahelgona denna helg och hos mamma och pappa tände jag två ljus för min bästa vän <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0