Vintertid

Datum: 2012-10-28 Tid: 20:13:16

Nu känns det verkligen att vintern är nära. Var riktigt kallt i morse och nu är det minus 4,4 grader ute. Brrr! Och termometern visar att vi har 15,6 grader här inne, tycker nog inte att det är så kallt, men tydligen ;)

Denna långa dag har endast bestått av ingenting typ ;) en härlig promenad i vinter/höst vädret med mitt hjärta och lilla Zorro :) lite fika och supergod mat hos svärmor och svärfar innan det var dags för Alex att åka iväg till skoghallsbruk för nattjobb. Känns förjävligt varje gång han åker någonstans, och speciellt på något sånt här. Plus att jag måste sova ensam, och jag hatar det! Har svårt att somna, sover oroligt och vaknar 200 gånger på nätterna. Men det är en himla tur att det bara är för en kort period så snart får jag sovs ordentligt igen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0