Halv åtta hos mig

Datum: 2012-09-26 Tid: 20:30:26

Har nu på kvällskvisten haft svärmor och svärfar på besök. Det bjöds på tortellinigratäng och sen lite paj med vaniljsås till efterrätt. Tror det uppskattades av alla, speciellt av min mage, haha!

Har haft två härliga lediga dagar från skolan, men imorrn är det dags igen, och även på fredag. Har även börjat knepa och knåpa lite på min eximinationsuppgift som ska va inlämnade nästa fredag. Lite pirrigt när det är första gången, vill ju inte göra fel på första grejen liksom ;) Men man får ju försöka så gott man kan, kan ju inte direkt göra mer än så!

Imorrn fyller mina kära mamma år så på fredag ska det firas i Uddeholm, så helgen kommer nog spenderas där :) precis som förra helgen då jag och Magda var med på en clinic för Camilla Backe på ridskolan. Det var westernklubben som arrangerade det och det var hur kul som helst. Tror att Magda tyckte det var lika roligt som jag tyckte, haha! I början tror jag hon var lite chockad och förvirrad, men ju längre vi höll på ju mer tror jag det släppte. Tror till och med att hon tyckte det var riktigt roligt! Det gjorde jag iaf :D Så om sex veckor hoppas jag att det är dags igen! Men innan det ska vi ha tagit oss an km i hoppning,Gud hjälpe mig!


Sara

Kul att du tyckte det va roligt & att det gav er något! Det såg superfint ut! :) Hon kommer som sagt om 6 veckor, datum blir satt snart :) Kram

Datum: 2012-09-26 Tid: 23:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0