On my way!

Datum: 2012-09-28 Tid: 07:34:42

Igår fyllde min älskade mamma år, hela 47 stycken ;) så direkt efter skolan idag blir det raka spåret hem och fixa det sista med presenten och sen är de bilfärd uppöver som gäller för mig och min grabb! Ett litet släktkalas kommer att stå på schemat!

Igår efter min korta dag i skolan blev jag upphämtad på Uni av Alex innan vi åkte ut till Mariebergs köpcentrum :) dagens shoppingmål var att hitta massa jeans till Alexander och present till mamma. Presenten hittades men bara ett par brallor. Så inget check på den grejen. Jag hade tänkt införskaffa ett par höst/vinter skor som jag sett på internet, men de fanns inte. Så istället fick två stickade tröjor och ett tangentbord till iPaden följa med hem, jippie!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0